Klacht
KLACHT
Wanneer u vindt dat u op de huisartsenpost niet goed door een huisarts of een medewerker bent behandeld, kunt u een klacht indienen. U kunt hiervoor onderstaand formulier invullen. Is dit niet mogelijk dan kunt u telefonisch contact opnemen met de Zeeuwse Huisartsencoöperatie: 0113-344057 of een e-mail sturen via info@zhco.nl. Is ook dat niet mogelijk, stuur dan uw klacht per reguliere post naar:
Zeeuwse Huisartsencoöperatie:
T.a.v. Klachtenfunctionaris ZHCo
Postbus 110
4450 AC Heinkenszand
Het vervolg:
Wij vragen de huisarts op wie de klacht betrekking heeft met u te bellen. Betreft de klacht één van onze medewerkers, dan wordt u gebeld door de manager van de huisartsenpost. De huisarts of manager belt u binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw klacht, met het doel om de klacht gezamenlijk op te lossen.
Om van elke klacht te kunnen leren en daardoor herhaling te voorkomen, registreren wij elke klacht. Uiteraard gaan we daarbij uiterst zorgvuldig om met uw privacy.
Meer informatie over klachten leest u in de Klachtenfolder-ZHCo
De klachtenregeling zelf kunt u hier inzien: Klachtenregeling-ZHCo