Coronavirus in Nederland
Heeft u corona klachten? Ga dan NIET naar de huisarts of huisartsenpost toe maar neem TELEFONISCH contact op met de huisarts of huisartsenpost. Voor een Corona-test belt u 0800 – 1202. Voor algemene vragen over Corona belt u het landelijk informatienummer: 0800 - 1351. Lees verder >

Klacht

KLACHT
Wanneer u vindt dat u op de huisartsenpost niet goed door een huisarts of een medewerker bent behandeld, kunt u een klacht indienen. U kunt hiervoor onderstaand formulier invullen. Is dit niet mogelijk dan kunt u telefonisch contact opnemen met de Zeeuwse Huisartsencoöperatie: 0113-344057 of een e-mail sturen via info@zhco.nl. Is ook dat niet mogelijk, stuur dan uw klacht per reguliere post naar:
Zeeuwse Huisartsencoöperatie:
Klachtbemiddeling ZHCo
Postbus 110
4450 AC Heinkenszand

Het vervolg:
Wij vragen de huisarts op wie de klacht betrekking heeft met u te bellen. Betreft de klacht één van onze medewerkers, dan wordt u gebeld door de manager van de huisartsenpost. De huisarts of manager belt u binnen 7 werkdagen na ontvangst van uw klacht, met het doel om de klacht gezamenlijk op te lossen.
Om van elke klacht te kunnen leren en daardoor herhaling te voorkomen, registreren wij elke klacht. Uiteraard gaan we daarbij uiterst zorgvuldig om met uw privacy.
Zowel de klachtenfolder als de klachtenregeling van de Zeeuwse Huisartsencoöperatie worden momenteel (mei 2021) aangepast, vandaar dat deze tijdelijk niet vermeld staan op de website.

 

(c) copyright ZHCO | Sitemap | Disclaimer | Privacyverklaring | Website door: DORST